• Gratis verzenden vanaf EUR 50,-
  • Veilig achteraf betalen
  • Verzenden via POST NL
Klantenservice
1 Bestellen
1.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen ?

Plaats je producten in je  winkelwagen via de button 'Toevoegen aan winkelwagen'. Als je de bestelling plaatst, terwijl je al ingelogd bent met een geregistreerde account, gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

1.2 Hoe annuleer ik mijn bestelling?

U kunt ons bellen (06-28986747) of een email ([email protected]) sturen om uw bestelling te annuleren. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of retourneren naar ons. De kosten voor het retour zenden van een bestelling zijn voor eigen rekening.

1.3 Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met ons om je adres te wijzigen. Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je je adres via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer en ook niet via ons. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina. Je kan de bewoners van het foutieve adres vragen of je het pakketje daar kan ophalen.

2 Betalen
2.1 Moet ik iets betalen voor het terugsturen van mijn product?

De verzendkosten voor het retour zenden van een bestelling zijn voor eigen rekening. Je product kun je in de originele verpakking plaatsen en verzenden in een stevige doos, die je goed afsluit.

2.2 Kan ik contant betalen?

Wij accepteren contante betalingen alleen als u gekozen heeft voor 'Ophalen in Den Haag'. U kunt uw bestelling dan contact afrekenen bij het afhalen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »